سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 779

آیا کسی هست این را بخواند و هنگ نکند؟!

گفت: تعطیلی شنبه‌ها پس از کلّی صرف سرمایۀ ملّت و جلسات متعدِّد، سرانجام در مجلس تصویب شد و به تایید شورای نگهبان هم رسید، ولی بعد مجمع تشخیص مصلحت آن را رد کرد!

گفتم: مگر اعضای مجمع چه کسانی‌اند که نظریات شورای نگهبان و مجلس را رد کرده‌اند؟

اعضای مجمع احمدی‌نژاد و لاریجانی و چند نفر همانند ایشان‌اند که صلاحیت آنان نیز توسُّط شورای نگهبان برای ریاست جمهوری و مجلس رد شده است!

گفتم: یعنی کسانی که تایید صلاحیت شده‌اند لایحه داده‌اند به کسانی که تایید صلاحیت نشده‌اند و آنان آن را رد کرده‌اند؟

گفت: بله! از سوی دیگر کسانی که صلاحیت نمایندگی مجلس و ریاست جمهوری را ندارند، می‌توانند مصلحت را تشخیص بِدهند! این وسط شورای نگهبان که صلاحیت مجلسی‌ها را تایید کرده و صلاحیت مجمعی‌ها را تایید نکرده، خودش عضو مجمع است! (منبع:@riranmaneshpeyk)

گفتم: من که هنگ کردم!لطفاً مثالی بزن تا من هم بفهمم!

گفت:

یکی می‌خواست خودکشی کنه، آخونده دیدش بهش گفت: چرا میخوای خودتو بکشی؟

پاسخ داد: مشکل خانوادگی دارم.

آخونده: مشکلی نیست که حل نشه، بگو مشکلت چیه؟

طرف پاسخ داد: با یک زن بیوه ازدواج کردم که یه دختر داشت. پدرم تا دخترش را دید با اون ازدواج کرد!

پدرم شوهر دخترم شد و من پدر زنش!

بعد از مدّتی زنم بچه‌دار شد که پدرم پدربزرگش شد و همان طور که فرزندم برادر زن پدرم است، او خاله‌ام شد و فرزندم داییم!!
و زمانی که زن پدرم بچه‌دار شد فرزندش برادرم شد و در آن واحد نوه‌ام، چون نوه زنم می‌شد و زنم چون مادربزرگ برادرم می‌شد مادربزرگ منم هست. با این حساب من همسر مادربزرگم هستم و پدربزرگ برادرم از پدرم و پدربزرگ خودم و نوه خودم!

آخونده: منم هنگ کردم! با توکُّل بر خدا خودکشی کن. خدا خودت و پدرت رو نابود کنه و لعنت بر کسی که دوباره ازت سؤال کنه!

گفتم: من هم هنگ کردم!باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

#شفیعی_مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۰۷
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی