سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 759

هر سخن جایی و هر نکته مقامی دارد!

گفت: به نظر تو اصولگرایان در روز جمعه 15 تیرماه به کدام نامزد رای می‌دهند؟

گفتم: احتمالاً بیشتر آنان به آقای جلیلی رای می‌دهند.

گفت: من حدس می‌زنم خود آقای جلیلی به آقای دکتر پزشکیان رای می‌دهند.

گفتم: قاعدتاً این امری غیرممکن است. تو چه استدلال و خبری در این باره داری؟

گفت: دقیقاً در یک‌ساعت اول مناظره آقای جلیلی ۸ بار گفت:

«جناب پزشکیان درست می‌گوید».

بنابراین آقای جلیلی جمعه به آقای پزشکیان رای می‌دهد!

گفتم:سیاستمداران در هر موقعیّت سخنی مناسب آن موقعیّت می‌گویند.

پسری نقل می‌کرد شبی جلوی تلویزیون خوابم برده بود.

مامانم ساعت 2 نصفه شب آمد و یک پتو انداخت روی من و بوسم کرد و کلُّی هم قربان صدقم رفت.

بعد موقع رفتن پایم را لگد کرد.

داد زدم : اهههههههههههه . . . پایم داغون شد.

پاسخ داد : خاک بر سرت ، آخر اینجا جای خواب است ؟!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۱۲
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی