سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی.767

چه کاری بهتر از این برای خنداندن مردم؟!

گفت: ترکیه با افتخار اعلام می‌کند مصرف برق در این کشور از یک میلیون مگاوات عبور کرد.

گفتم: آفرین بر متولّیان و مسئولان اقتصادی ترکیه. البتّه ایران ما هم در این زمینه فعّالیّت‌های 

قابل تحسینی دارد.

گفت: بله! همزمان در ایران با رسیدن مصرف برق به ٧٧ هزار مگاوات، نیمی از استان‌ها 

تعطیل و خاموشی کشور را فرا می‌گیرد.

گفتم: شاید امکانات تولید برق ایران نسبت به ترکیه کمتر است.

گفت: ترکیه وارد کننده گاز است و ایران دارندۀ دومین ذخایر گاز جهان‌!

گفتم: پس چرا ایران نسبت به ترکیه این همه دچار عقب‌ماندگی است؟

گفت: عمده علّت این عقب‌ماندگی‌ها ضعف و سوءمدیریت است. 

گفتم: حالا علّت این خاموشی‌ها کمبود برق است؟

گفت: پَ،نَ،پَ،وزارت نیرو برای شوخی و خنداندن مردم گاهی برق بعضی از شهرها را قطع می‌کند!!

گفتم: مگر قطع برق و خاموشی هم باعث خنده می‌شود؟

گفت: چرا که نه! دیشب برق رفته بود و مهمان ما که در دستشویی بود،ناگهان جیغ کشید.

به او گفتیم: چه خبر است؟ چیزی نشده، برق رفته.

پاسخ داد: فکر کردم بر اثر زیادی فشار چشمم کور شده! 

...و ما کلّی خندیدیم!دیگر وزارت نیرو برای شادمانی ما چه کند از این بهتر؟!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۰۵
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی