سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 771 نخستین کار مُثبت دولت تازه

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۰۲:۵۱ ب.ظ

#طنزسیاهنمایی. 771

نخستین کار مُثبت دولت تازه

گفت: دولت تازه چه کند که موفّق شود؟

گفتم: بدیهی است که رئیس دولت باید به قول‌های خود و مطالبات مردم عمل کند. مطالباتی که مردم به خاطر تحقُّق آن‌ها به ایشان رای داده‌اند!

گفت: در این صورت مجلس تاییدش نمی‌کند!

گفتم:پس دولت چه کار مُثبتی می‌تواند انجام دهد؟

گفت: امرور صبح وقتی از خواب بیدار شدم، دیدم تلویزیون روشن است و مُجری می‌گوید:

برخیز و همین الان اولین کار مثبت امروز را انجام بده!

من هم برخاستم و تلویزیون را خاموش کردم و گرفتم خوابیدم!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۱۶
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی