سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 780 بترکد، باز هم دارم!!

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۰۸:۲۶ ق.ظ

#طنزسیاهنمایی. 780

بترکد، باز هم دارم!!

گفت: رئیس جمهور می‌فرمایند :من (به عنوان دولت) پول گندم، پول دارو و پول نهاده و حقوق بازنشسته‌ها را ندارم، اما بنزین دلار ۵۰ تومان را می‌فروشم ۱۰ تومان. کدام منطقی این را از ما قبول می‌کند که ما داریم این کار را می‌کنیم؟

گفتم: خب،آقای رئیس جمهور درست می‎گویند از چه محلّی پول بیاورند تا این همه سوبسید بدهند؟

گفت: چطور برای مواردی چون راهپیمایی اربعین پول دارند؟ به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجید میراحمدی معاون وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین می‌فرمایند :

دولت سیزدهم ۱۲ هزار میلیارد تومان برای تسهیل‌گری پیاده روی اربعین هزینه کرد.

گفتم: دولت سیزدهم شاید فکر می‌کرده باز هم پول دارند تا در موارد دیگر هم خرج کنند.

گفت: یک نفر با نارنجک بازی می‌کرده است.به او می‌گویند، نکن، می‌ترکد!

پاسخ می‌دهد: بترکد، باز هم دارم!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۱۳
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی