سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد491

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۵۷ ق.ظ

 

نایت اسکیننایت اسکین

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد491

    تصاویر زیباسازی نایت اسکین

من تحقق عدالت را در تقسیم عادلانه سه عامل دیدم:

ثروت،قدرت و اطلاعات.

عدم امکان دسترسی شهروندان به اطلاعات ،بزرگ ترین نماد حاکمیت بیداد و استمرار انقیاد است.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من در مکتب نبوت ،خاتمیت را اعلام بلوغ عقلانیت بشر و فروغ ظهور انسان خودباور دیدم.

 

 


من اثر "خودهیپنوتیزم" (خود تلقینی ) را دیدم که می تواند از گربه، شیر درنده بسازد. 
گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org
 
من مایه رشد و رویش گیاهان و شکوفایی گل ها را بارش باران نرم دیدم ،نه غرش تندر گرم؛
بنابراین آموختم که در گفت وگو باید بر صداقت استدلال افزود ،نه بر قدرت قیل و قال
گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من یک دل پاک و ذهن تابناک را مقدس ترین معبد و منزه ترین مرقد دیدم. 
 
ادامه دارد...
                                 شفیعی مطهر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۳
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۱)

سلام دوست گلم
از اینکه وبلاگت رو دیدم خیلی خوشحالم
واقعا خسته نباشی
راستش حدود یک ماه هست که یک برنامه ساختم
اما تا الان فقط چند نفر دارن ازش استفاده میکنن
اسم نرم افزارم پیج رنک 8 هست که هر مطلب جدید را با عکس نشون میده مثل:
بازی
عکس
فیلم
آهنگ
و...
ظاهر برنامه مثل ویندوز 8 ساخته شده که اگر ببینی میپسندی که شک ندارم
توی ایران مثل این ساخته نشده
تو بیا و برنامه رو ببین
اگر نپسندیدی اسممو عوض میکنم :D
این هم آدرس پیشنمایش و دانلودش
http://pr8.ir/prog/
اگر مشکلی نیس به دوستات هم بگو دانلود کنن
خودت فکر کن ببین چند ماه واسه یک چیزی وقت بزاری اونوقت کسی دانلود نکنه :((
امیدوارم هرگز این اتفاق برات نیوفته
نظرت برام خیلی مهمه
این ای دی یاهو من:
pr80351@yahoo.com
باز هم بهت سر میزنم
فعلا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی