سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد495

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶ ق.ظ

 

 

نایت اسکیننایت اسکین

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد495

    تصاویر زیباسازی نایت اسکین

من سرنوشت و مجازات شهروندانی را که خود را زرنگ تر از آن می دیدند که وارد سیاست شوند،این دیدم که توسط احمق هاد اداره شوند.

(با الهام از سخن افلاطون)

 گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من کسی را ثروتمند دیدم که چیزی داشته باشد که با پول نتوان آن را خرید.

(با الهام از سخن کارت بروکس) 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من اندوه تنهایی و شکوه رهایی را در سیمای بلندترین درخت بوستان دیدم.

او هر چه بلندتر و بزرگ تر می شد،خود را تنهاتر ،و از بندها رهاتر می یافت.

بنابراین من نمی دانم خدا به خاطر بزرگیش تنهاست، یا به خاطر تنهایی اش بزرگ است؟!

گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من نه هر چشم بسته ای را خواب و نه هر چشم بازی را بینا دیدم.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من در این شهر بیان حقیقت را آزاد ندیدم ،پس آزادی حقیقت ندارد .

ادامه دارد...

                             شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۷
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی