سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

مقاله پوچ!!

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۳۱ ب.ظ

مقالۀ پوچ!! 

(شوخی سیزده به در،به جای دروغ سیزده به در)

#شفیعی_مطهر

توجه!! توجه!!

این مقاله به کلی پوچ و بی محتوا است! مطلقاً نخوانید!

خوانندۀ عزیز! این مقاله اصلاً ارزش خواندن ندارد.بی خود وقت ارزشمند خود را هدر نده! عمر خویش را تلف نکن!

این همه کتاب و مقاله و مطلب خوب و خواندنی و مفید در فضای حقیقی و مجازی وجود دارد. آن ها را بخوان که برایت فایده ای داشته باشد. همین کانال «گاه گویه های مطهر» پر از مطالب مفید و خواندنی است. پر از فرگردهای مجموعۀ « #دل_دیدنی_های_شهرسرب_وسراب » است. آن ها را بخوان که به دردت بخورد. اصلاً هر چه می خواهی بخوان! فقط این یک مقاله را نخوان! همین یکی را نخوان! فهمیدی؟!

باز داری می خوانی؟ این مقاله هیچ فایده ای ندارد!هیچ حرف تازه ای در برندارد!از این مقاله نمی شود حتی یک چیز تازه یاد گرفت!تا همین جا هم که خوانده ای،آیا چیزی گیرت آمده که باز هم می خوانی؟ لااقل بقیّه را نخوان!

عزیزم!با شما هستم! خواهش می کنم وقت خود را صرف مطالعۀ مطلب مفیدی بکن! مثلا در همین کانال «گاه گویه ها» غیر از فرگردها ،«قصّه های شیرین و طنز شهر هرت» را بخوان! قصّه، نمی خواهی؟ طنزهای سیاسی- فکاهی «#سیاهنمایی» را بخوان!

راستی خواهر!برادر! با شما هستم!مثل این که سرِ لجبازی  داری!بله! با شما هستم! شما را می گویم!داری لجبازی می کنی؟ده ها مطلب آموزنده و مفید در همین فضای مجازی و حقیقی هست. همه را رها کرده ای و داری این مقالۀ پوچ و بی ارزش را می خوانی!بابا! ول کن! نخوان!عزیزم! نخوان!! اِ اِ اِ نخوان!

اگر خیلی مشتاق خواندن هستی ،مطالب مرا هم در کانال گاه گویه ها دوست نداری، نداشته باش. برو کانال دیگر من،«مویه های موج» که از پر است از مطالب برگزیده فضای مجازی! برو آن ها بخوان که برایت سودی داشته باشد!من خیر شما را می خواهم که این قدر اصرار دارم وقتت را اینجا تلف نکنی!

حالا چرا اصرار داری همه را رها کنی و این یکی را که نباید بخوانی،می خوانی؟

واقعاً راست می گویند:«اَلاِنسانُ حَریص عَلی مامُنِع» .

انسان نسبت بر هر چیزی که منعش می کنند، حریص می شود!

خب! حالا که تا اینجای مقالۀ پوچ را خواندی و صداقت من برایت ثابت شد که از این مقاله چیزی عایدت نمی شود،پس همین جا خواندن را قطع کن و برو سراغ یک مطلب دیگر! من می ترسم تا آخر مقاله که وقتت را تلف کردی،تازه از من بستانکار هم بشوی که من وقتت را تلف کرده ام! خودت شاهد باش که من از ابتدا گفتم که این مقاله،پوچ و بی ارزش است! خودت با لجبازی خواندن این را ادامه دادی! پس به من انتقاد نکن چرا مطلب پوچ و بی ارزش می نویسی؟ ببین این خودت هستی که دنبال مطالب بی ارزش می روی!

پس تا همین جا که خواندی، بس کن! چی؟ بس نمی کنی؟ باز هم می خوانی؟اصلاً گوش به حرف نمی دهی؟

حالا که این قدر لجبازی می کنی و باز هم می خوانی،بدان من لجبازتر از شما هستم! راست می گویی حالا بخوان! بفرما !بخوان !!

کانال رسمی تلگرام گاه گویه های مطهر

  https://t.me/amotahar

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۳
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی