سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی.108 راستی دلار چنده؟!

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۲۹ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی.108

راستی دلار چنده؟!

گفت: آمار مرگ و میر روزانه کرونا به چند نفر رسیده؟

گفتم: بنا به گفته معاون محترم وزیر بهداشت آمار واقعی مرگ میر حدود دو برابر مقادیر اعلام شده یعنی بیش از 600نفر است!

گفت: 600نفر؟!

گفتم: بله! ناراحت شدی که آمار مرگ و میر زیاد است؟

گفت: ناراحت شدم،ولی نه به خاطر زیادی آمار!

گفتم: پس از چه چیز ناراحت شدی؟

گفت: از این که این گونه اعداد و ارقام هر چند تلخ و جانگداز باشد، به آن ها عادت می کنیم!!روز اول می گوییم «آخ!»،روز دوم «ای وای!»،روز سوم «خدای من!» و روزهای بعد «عجب! خب دیگه چه خبر؟راستی دلار چند شده؟..... »

متاسّفانه داریم ما نسبت به رویدادهای تلخ جامعه مثل این خانم بی تفاوت می شویم که دیگ را روی اجاق گذاشت و همسرش را فرستاد تا گوشت بگیرد. پس از لحظاتی قصّاب زنگ زد که :

همسرت آمده بود گوشت بخرد،ولی سکته کرد و مُرد! 

خانم گفت: عجب! خب اشکالی ندارد ماکارونی می پزم!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

#شفیعی_مطهر

کانال رسمی گاه گویه های مطهر

  https://t.me/amotahar

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۷
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی