سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 114 اثر انتخابات آمریکا!!

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۱۸ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی. 114

اثر انتخابات آمریکا!!

گفت: هنوز نتایج انتخابات آمریکا اعلام نشده،بازار اقتصاد ایران متلاطم شده!

گفتم: اصلاً! انتخابات آمریکا هیچ اثری بر ما ندارد!

گفت: دلار 32 هزار تومانی دارد به زیر 20 هزار تومان می رسد!

گفتم: قیمت دلار بله، ولی هیچ اثری ندارد!

گفت: خب،همۀ قیمت ها تحت تاثیر قیمت ارز است!

گفتم: بله، درست است،ولی هیچ اثری ندارد!!

گفت: چرا؟

گفتم: چون مسئولان گفتند هیچ اثری ندارد!

گفت: تو هم مثل دوست این آقایی هستی که لاستیک ماشینش پنچر شد. رفت سراغ اگزوز و شروع کردن به فوت کردن!!! 

بعد دوستش به او گفت :تا فردا هم فوت کنی،برای باد لاستیکت هیچ اثری ندارد!

او پرسید : چرا؟
پاسخ داد: چون شیشه سمت راست راننده پایین است!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

#شفیعی_مطهر

کانال رسمی گاه گویه های مطهر

  https://t.me/amotahar

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۹
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی