سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی.137 ابزار جاسوسی!

شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۹، ۰۵:۳۶ ق.ظ

#طنزسیاهنمایی.137  

ابزار جاسوسی!

گفت: من نگران آیندۀ سیاستمداران و دیپلمات ها هستم! 

گفتم: چرا؟

گفت: می گویند بعد از سال ۲۰۲۰ اپلیکیشن هایی می سازند که قادر خواهند بود از طریق آنالیز حالت‌های صورت بگویند که کلام گفته شده دروغ است یا راست ! تصور کنید چه اتفاقی برای سیاستمداران خواهد افتاد!!

گفتم: بنابراین دروغ از سپهر سیاست حذف خواهد شد!

گفت: به این خیال باش!

گفتم: چرا؟ مگر خودت نگفتی این اپلیکیشن مشت دروغگو را باز و او را رسوا می کند؟

گفت: دیپلمات حرفه ای کسی است که برای دروغگویی یا راهی می یابد و یا راهی می سازد!

گفتم: مگر چنین چیزی امکان دارد؟ مثلا چه راهی می تواند بسازد؟

گفت: مثلاً می گویند این اپلیکیشن ها ابزار جاسوسی دشمن است و می خواهند نسل جوان را بفریبند،پس استفاده از آن ممنوع است!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟

#شفیعی_مطهر

کانال رسمی گاه گویه های مطهر

https://t.me/gaahgooye

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۳
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی