سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی.139 از تو می ترسند!!

چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۵۹ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی.139

از تو می ترسند!!

گفت: در مناظره های نامزدهای ریاست جمهوری هر کدام به قدری وعده های قشنگ می دادند که می گفتیم ای کاش می توانستیم به همۀ آنان رای بدهیم. در آن صورت کشور گلستان می شد!

گفتم:اکنون هم تقریباً  همه با هم کشور را اداره می کنند! یکی به عنوان رئیس جمهور و دیگری معاون اول ریاست جمهوری و دو نفر دیگر به عنوان رُوسای دو قوّۀ مقنّنه و قضائیه مشغول خدمت هستند!

گفت: آن وقت شعار می دادند و هر کدام می گفتند اگر مردم به من اعتماد کنند و به من رای بدهند من این کشور را گلستان می کنم و همه مشکلات را حل می کنم.

در هر صورت الان سه نفر با هم جلسه می گیرند و سه نفر با هم برای مردم این کشور تصمیم می گیرند یعنی کشور سه رییس جمهور هم زمان دارد اما در جامعه از نتیجه و عایدی این جلسات خبری نیست و روز به روز گرفتاری های ملت بیشتر می شود و گرانی و تورّم کمر مردم را شکسته است.

حالا سوال من این است که اگر هر سه دست از سر مردم بکشند،آیا وضع کشور از این بدتر خواهد شد؟

می گویند یک نفر بچّۀ خردسالی را بغل کرده بود و بچه مرتّب جیغ می کشید و گریه می کرد و او می کوشید بچه را آرام کند.یک نفر به او گفت : بچه از خود تو می ترسد و گریه می کند. تو او را زمین بگذار،خودش آرام می شود. 

او چنین کرد و بچه آرام شد!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟

#شفیعی_مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۷
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی