سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 185 درآمد سرانۀ ایران آلمان!

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۵۳ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی. 185

درآمد سرانۀ ایران آلمان!

گفت: اجازه می دهی یک سوال بپرسم؟

گفتم: بشرطها و شروطها!

گفت: یعنی چه؟

گفتم: اوّلاً آسان باشد.ثانیاً سوالی نباشد که گفتنش زبان را بسوزد و نگفتنش مغز استخوان را،ثالثاً  به جایی و کسی برنخورد؛رابعاً #سیاهنمایی نباشد؛ خامساً....

گفت: خب! پس بگو اصلاً سوال نکن!

گفتم: حالا بگو! خلاصم کن!

گفت:  اخیراً آقای رئیس جمهور فرمودند: 

اقتصاد ما شرایط بهتری نسبت به اقتصاد آلمان دارد.

گفتم: خدا را شکر!این که خبر مبارکی است. حالا کجای این خبر سوال  دارد؟

گفت: اقتصاد بهتر یعنی چه؟

گفتم: مثلاً درآمد سرانۀ ما بیش از آن هاست!

گفت: اتّفاقاً به گفته یکی از نمایندگان مجلس یازدهم در سال گذشته درآمد سرانه هر ایرانی ۵ میلیون تومان در سال بوده است.رقمی که با قیمت امروز دلار(مهرماه99)، حدود ۱۷۰ دلار می‌شود که با ۴۰،۰۰۰ دلار درآمد سرانه آلمانی‌ها تفاوت فاحشی دارد.( روزنامه تعادل)

گفتم:باز هم #سیاهنمایی کردی؟

#شفیعی_مطهر

 

کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۸
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی