سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 187 هردمبیل کرۀ شمالی!

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۵۲ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی. 187

هردمبیل کرۀ شمالی!

گفت: در کره‌ی شمالی هر ۴ سال یک بار انتخابات برگزار می‌شود با یک نامزد و یک شرکت‌کننده که آن هم رهبر کره‌ی شمالی است که به خود رای می‌دهد و همه کاره‌ی کشور می‌شود! 

گفتم: این که اسمش انتخابات نیست! 

گفت: او چه کار به انتخابات دارد؟ او عاشق است!

گفتم: عاشق کیست؟

گفت: عاشق خودش!  

گفتم: مگر دیوانه است که عاشق خودش شده؟ یعنی خودشیفته است؟

گفت: اگر دیوانه نبود که با دیکتاتوری احمقانه سال های سال یک ملّت را به بند و بردگی نمی کشید! 

گفتم: مردمی که خود تن به بردگی می دهند،لیاقتشان بیش از این نیست!

گفت: می گویند روزی یک خودکامه در قصرش قدم می زد.یکی از باغبانان را دید که گل های زیبایی پرورش داده است. به او گفت:

مرتیکۀ پدرسوخته! چه باغبان ماهری هستی!

او از آن پس هرکجا در هر جمعی که می خواست خودستایی کند،این خاطره را با آب و تاب تعریف می کرد و این  جمله را با تاکید  تکرار می کرد که اعلی حضرت خودشان شخصاً از دو لب مبارک به من فرمودند:

مرتیکۀ پدرسوخته! چه باغبان ماهری هستی!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟

#شفیعی_مطهر

کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۱
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی