سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 190 اولیا را تکبُّر نباشد!!

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۳۳ ق.ظ

#طنزسیاهنمایی. 190

اولیا را تکبُّر نباشد!!
🌳🌳🌳

گفت: به نظر من اگر سیاست خارجی ما بر پایۀ عزّتمداری ایران و ایرانی بود،به گونه ای عمل می کردیم که پوتین ها پشت درِ اتاق رئیس مجلس ما در صف نوبت بنشینند،نه این که رئیس مجلس ما را به حضور نپذیرند!

گفتم: حالا نیت رئیس مجلس ما تحکیم روابط دوستانه بوده،لذا فروتنی نشان داده است!

گفت: بله!

می گویند یک نفر ادّعای پیامبری کرد. از او پرسیدند :
معجزۀ تو چیست؟
 جواب داد : به هر درختی اشاره کنم نزد من می‌آید.
اتّفاقاً درخت چناری در مقابل او بود.
گفتند : خب، به این درخت اشاره کن تا نزدیک بیاید!

او سه مرتبه با لحن مخصوص گفت : بیا، ای مبارک!

ولی حتّی یکی برگ هم از درخت جلوی او نیفتاد...
سپس او به طرف درخت رفت.

گفتند : خودت چرا به سمت درخت رفتی؟
 جواب داد : انبیا را تکبر نباشد!!
چون درختی نزدشان نیاید، ایشان پیش او می‌روند!!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟

#شفیعی_مطهر

😄🤔😄

کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۸
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی