سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 196 یک خبر دست اول!

شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۰۲ ق.ظ

#طنزسیاهنمایی. 196

یک خبر دست اول!

گفت: یک خبر تازه!! یک خبر دست اول!

گفتم: چه خبری؟

گفت: ظاهراً انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود!

گفتم: خسته نباشی! چشم بسته غیب می گویی؟ ماه هاست هزاران خبر درباره این رویداد در ایران و جهان منتشر شده! تو حالا فهمیدی؟ مگر اخبار گوش نمی دهی؟

گفت: نه!  من این خبرها را نشنیده و ندیده ام.

گفتم: پس چطور فهمیدی انتخابات ریاست جمهوری است؟

گفت : از جلوی وزارت کشور رد می شدم،دیدم آقای محسن رضایی دارد از آن جا خارج می شود! من تجربه کرده ام هر وقت ایشان را در وزارت کشور می بینم می فهمم انتخابات ریاست جمهوری در پیش است.

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

#شفیعی_مطهر

کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۱
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی