سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 198 یک برنامه تفریحی

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۰۵ ق.ظ

#طنزسیاهنمایی. 198

 یک برنامه تفریحی

گفت: اگر روحیّه ات خسته شده و دنبال یک برنامۀ تفریحی هستی،معرّفی کنم!

گفتم: عالی است1 بفرما!

گفت: برنامۀ مناظرۀ نامزدهای ریاست جمهوری!

گفتم: این کجایش تفریحی است؟

گفت: همه در مناظره یکدیگر را متّهم به فساد و دروغ و اختلاس و... می کنند،ولی بعد از انتخابات دوستانه در کنار هم به همان کارهای پیشین ادامه می دهند!انگار نه انگار که دیروز طرف را دروغگو و مفسد و ...نامیده اند!

یک روز در عالم کودکی رفته بودم تماشای تعزیه.وقتی گفتگوی بازیگر نقش امام حسین(ع) را با بازیگر نقش شمر می دیدم چنان کینه ای از شمر به دل گرفتم که می خواستم سر به تنش نباشد. ولی پس از پایان تعزیه وقتی محل را ترک می کردم ،دیدم بازیگران هر دو نقش شمر و امام دارند با بگو و بخند با هم چایی می خورند! تازه فهمیدم این ها نقش بازی می کرده اند!

حالا این نامزدها هم نقش بازی می کنند!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

#شفیعی_مطهر

کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۵
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی