سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 248 کجا امن تر است؟!

شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰، ۰۶:۰۳ ق.ظ

#طنزسیاهنمایی. 248

کجا امن تر است؟!

گفت: چرا ناراحتی؟ مشکلی پیش آمده؟

گفتم: بله! ماشینی داشتم. می خواستم بفروشم و پولش را در بورس سرمایه گذاری کنم!

گفت: این که خبر خوبی است!

گفتم: مسخره می کنی؟ 

گفت: دیروز باخبر شدم که پراید مدل 97 یکی از آشنایان را که دو سال پیش از خیابان نادری اهواز سرقت شده بود خوشبختانه بعد از دو سال در زنجان صحیح و سالم پیدا و به صاحب اش برگردانده شد.

هنگام تحویل پلیس به صاحب پراید گفت: از سارق شکایتی نداری؟!

پاسخ داد: نه بابا ،چه شکایتی جناب سروان!؟
تازه می خواهم بروم بازداشتگاه ملاقاتش و دستش را ببوسم!

همان دوسال پیش می خواستم پرایدم  را 20 میلیون بفروشم و پولش را در بورس بگذارم که خدا به این مرد شریف!
الهام کرد که ماشینم را مدتی به امانت بگیرد!!!
و امروز پرایدم بیش از 100 میلیون می ارزد! در صورتی که اگر 20 میلیون را در بورس گذاشته بودم به باد رفته بود و با این خرج و مخارج من باید جای این بزرگمرد زندان بودم !!!
این تجربه به ما ثابت کرد اگر اموال خود را به دزدان  بسپاریم ، حتماً و قطعاً جایش امن تر از بانک و بورس و … است !!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟

#شفیعی_مطهر

کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۰۳
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی