سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 250 هر کس به جای خود!

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۳:۵۰ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی. 250

هر کس به جای خود!

گفت: ای کاش اصل شایسته سالاری حاکم بود و هر مسئولی با توجه به تخصُّص و تحصیلات خویش در پست متناسب با خود منصوب می شد! 

گفتم: در کجا این اصل رعایت نشده؟

گفت: تو بگو در کجا رعایت شده و می شود؟ تو تحصیلات و سوابق بیشتر مسئولان را با سمت ها و پست های فعلی آنان مقایسه کن. درستی نظر مرا می فهمی.

دیروز سوار اتوبوس شدم و روی یک  صندلی نشستم. پس از لحظاتی آقایی سوار شد و به من گفت:

لطفاً از این جا برخیزید تا من به جای شما بنشینم!

گفتم: شما نه پیرتر از من هستید،نه بیمار و نه زمینگیر. چرا من باید برخیزم و شما جای من بنشینی؟

گفت: آخر من راننده اتوبوس هستم و شما روی صندلی راننده نشسته اید!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

#شفیعی_مطهر

 کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۰۷
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی