سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 254 من یا تو؟!

شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۲۴ ق.ظ

#طنزسیاهنمایی. 254

من یا تو؟!

گفت: این ضرب المثل را قبول داری که می گویند:" ﻋﻘﻞ ﺳﺎﻟﻢ ﺩﺭ ﺑﺪﻥ ﺳﺎﻟﻢ ﺍﺳﺖ "؟

گفتم: بله،درست است.

گفت: پس وجود یکی مثل «ﺍﺳﺘﯿﻮﻥ ﻫﺎﻭﮐﯿﻨﮓ» و یکی دیگر مثل «ﺍﻣﯿﺮ ﺗﺘﻠﻮ» را چطور توجیه می کنی؟!!

گفتم: چرا خودت را نمی گویی؟

گفت: من مثل اولی هستم یا دومی؟!

گفتم: هیچ کدام! تو سومی هستی! چون نه عقل سالم داری و نه بدن سالم! به همین علّت همه اش #سیاهنمایی می کنی!! 

گفت: من یا تو؟!

#شفیعی_مطهر

کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۱۷
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی