سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی.262 تو هم درست می گویی!

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰، ۰۵:۱۲ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی.262

تو هم درست می گویی!

گفت: آقای وزیر نفت فرموده اند: ما آمادۀ همکاری برای حل بحران سوخت در اروپا هستیم.

ولی آقای اسناندار تهران نیز فرموده اند:به زودی با کمبود شدید گاز و خاموشی های گسترده روبه رو می شویم!

حالا به نظر تو کدام درست می گویند؟

گفتم: به هر صورت هر دو مسئول اند و هر دو درست می گویند.

گفت: روزی نزد یکی از دوستان قاضی بودم. دو نفر شاکی و متشاکی نزد او آمدند و هر یک ضدّ دیگری ادّعاهایی مطرح کردند. 

قاضی پس از شنیدن سخنان اوّلی گفت: تو درست می گویی . حق با توست.

وقتی دومی از خود دفاع کرد .باز هم قاضی گفت: تو هم درست می گویی. حق با توست.

در اینجا من گفتم: این دو نفر ضدّ یکدیگر سخن گفتند. چطور هر دو دست می گویند؟

قاضی فکری کرد و گفت: تو هم درست می گویی. حق با توست!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟! 

گفت: حالا یک جمله هم آهسته درِگوشی برایت بگویم!من نمی گویم کدام درست می گویند،کدام غلط!من می گویم آیا نمی شد لااقل حرفشان را با هم هماهنگ می کردند که مردم باور کنند؟!

گفتم: باز هم......؟ نه این دیگر #سیاهنمایی نیست!!

#شفیعی_مطهر

 کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۰۵
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی