سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 268 تست محبوبیّت!!

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۳۷ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی. 268

تست محبوبیّت!!

گفت: آیا مسئولان ما نزد مردم محبوبیّت هم دارند؟

گفتم: البتّه مردم خدمتگزاران صادق خود را دوست دارند.

گفت: چطور می توانیم ما میزان محبوبیّت مسئولان را بفهمیم؟

گفتم: مثلاً مردم هر یک از آنان را در معابر و مراکز جمعیّتی ببینند، دور آنان جمع می شوند و احترام می گذارند.

گفت: اتّفاقاً من محبوبیّت خود را همین طوری تست کرده ام و به نتیجۀ جالبی رسیدم!

گفتم: تو را که کسی نمی شناسد.

گفت: اختیار داری!! مرا نمی شناسند؟ منِ نُخبه (یا به قول شماها پَخمه) که هر روز به قول تو #سیاهنمایی می کنم،مگر ممکن است کسی مرا نشناسد؟

گفتم: چطوری محبوبیّت خودت را تست کردی؟

گفت: یک روز از یک پارک می گذشتم که جمعیّت زیادی در آن مشغول تفریح بودند. ناگهان جمعی جوان را دیدم که مردم دور آنان جمع شده بودند. جوانان به محض این که مرا دیدند،مردم را رها کردند و همگی به دنبال من افتادند . من که از شدّت توجّه و علاقۀ آنان نسبت به خودم به وجد آمده بودم،لحظه ای ایستادم. همۀ آنان دور مرا گرفتند و هر یک با اصرار برگه هایی را به من دادند. من ضمن سپاسگزاری از آنان، همۀ برگه ها را گرفتم و چون آنجا فرصت خواندن همه آن ها را نداشتم،همه را تاکردم و در جیبم گذاشتم و به احساسات پاک آنان پاسخ دادم و تا درِ پارک مرتّب برای آنان دست تکان دادم و مغرور و مسرور. به سوی خانه روانه شدم.

وقتی به منزل رسیدم، با ولع برگه ها را باز کردم و خواندم!

گفتم: خب! در برگه ها چه نوشته بودند؟

گفت: همۀ برگه ها آگهی تبلیغاتی کاشت مو برای کچل ها و کله طاس ها بود!! تازه فهمیدم علّت توجّه و گرایش همۀ جوانان به من کلّۀ طاس و کچل من بود،نه محبوبیّت من!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟! 

#شفیعی_مطهر

 کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۹
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی