سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی.303 اگر صبر نکنم،چه کنم؟!

شنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۰، ۰۴:۲۳ ق.ظ

  #طنزسیاهنمایی.303

اگر صبر نکنم،چه کنم؟!

 

گفت: با توجه به این که روسیه و چین بارها از پشت به ما خنجر زده اند و چه در رای دادن در مجمع عمومی سازمان ملل و چه در مناسبات بین المللی و تعامل با قذرت های بزرگ دنیا ،با ایران به عنوان یک کارت برنده بازی کرده اند،آیا شایستۀ اعتماد هستند،که ایران همۀ تخم مرغ های خود را در سبد آنان می چیند؟

گفتم: چاره ای ندارد؟

گفت: کاملاً درست است! وقتی ایران خود داوطلبانه همۀ پُل های ارتباطی خود را با رقبای سیاسی و اقتصادی چین و روسیه را خراب می کند و تنها راه روسیه و چین را به روی خود بازمی گذارد،چاره ای ندارد جز این که با اغماض از شعار «نه شرقی،نه غربی» خود را در دامن این دو قدرت بیندازد! آیا اینان باز هم قابل اعتمادند؟

گفتم: اگر اعتماد نکند،چه کند؟

گفت: یک نفر در چاه افتاده بود و کمک می طلبید. یک نفر از بالای چاه به او گفت: 

آیا صبر می کنی بروم و از خانه طنابی بیاورم؟ 

آن شخص از ته چاه فریادزد: اگر صبر نکنم،چه کنم؟!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟

شفیعی مطهر

----------------------

دیگر آثار این قلم و دانلود رایگان کتاب های منتشرشده در لینک زیر:

 کانال رسمی ندای مطهر

https://t.me/nedayemotahar

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۰۹
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی