سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 338 به کسی چه ربطی دارد؟!

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۵:۲۴ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی. 338

به کسی چه ربطی دارد؟!

گفت: مسئول محترمی فرموده اند: «به کسی چه ربطی دارد که من گرین کارت آمریکا دارم؟!»

گفتم: خب! راست می گویند!

گفت: چطور خوراک و پوشاک و همۀ ارکان و اجزای زندگی ما به آنان ربط دارد،ولی آنان که خود را منتخب ما می دانند،هیچ کارشان به ما ربط ندارد؟!

گفتم: او منتخب ماست! خودمان به او رای داده ایم!

گفت:همسرم خانمی پولدار و خوشگل و فهمیده است.
هر وقت دعوایمان می شود،چون هیچ نقطه‌ضعفی ندارد،که با آن تحقیرش کنم، ناگزیر می گویم : برو بابا! تو اگر عقل داشتی،برای همسری مرا برنمی گزیدی!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

☘️🌺🍃🌸☘️🌺🍃🌸☘️🌺🍃🌸☘️🌺🍃🌸☘️☘️🌺

 کانال رسمی تلگرامی طنزهای سیاهنمایی

https://t.me/siahnamaei

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۰۷
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی