سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی .339 افشای فساد

شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۴:۲۰ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی .339

افشای فساد

گفت: چرا نایب رئیس مجلس را تحت تعقیب قرار نمی دهند؟

گفتم: چه کرده است؟

  در تلویزیون فسادی را افشا کرده است. ایشان گفته اند:

🔸با اسناد و سند رسمی به شما اعلام می کنم:
😡یکی از مدیران وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو؛
▪خودش ۱۶ شرکت دارویی دارد؛
▪خودش همزمان وارد کننده است.
▪خودش مدیرعامل یک شرکت دولتی است.
همزمان دارو را توسط شرکت خصوصی اش از خارج وارد کرده و آن را ۱۰۵۰ برابر قیمت (!!!!!!) به شرکت دولتی که مدیرعامل آن است می فروشد.
 🔸از این نمونه ها زیاد دارم!!!

گفتم: عامل فساد را باید تحت تعقیب قرار دهند،نه افشاکننده را!

گفت: راست می گویی؟ یا شوخی می کنی؟ من با توجه به گذشته ها گمان کردم افشاکننده فساد باید تحت تعقیب قرار گیرد!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

☘️🌺🍃🌸☘️🌺🍃🌸☘️🌺🍃🌸☘️🌺🍃🌸☘️☘️🌺

 کانال رسمی تلگرامی طنزهای سیاهنمایی

https://t.me/siahnamaei

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۱۰
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی