سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 361 ذُرّت و پرت نکن!!

شنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۴۵ ق.ظ

#طنزسیاهنمایی. 361

ذُرّت و پرت نکن!!

گفت: یکی از وزرای دولت انقلابی ما فرموده اند: اومده اینجا، لشگر اسکندر، دیده کرمانشاه همه پهلوانن، اینم برای این که کم نیاره، یه مجسمه«هرکول»زده گفته آقا ما هم هستیم؛ اینو راهنماهای ما باید بگن که عمراً این چیزا رو بلد نیستن بگن!

گفتم: خب، ما باید به داشتن چنین وزرای باسوادی افتخار کنیم!

گفت: کدام افتخار؟!مهدی شادکام، پژوهشگر مطالعات ایران شناختی و میراث فرهنگی با انتشار  ویدیویی نوشته: «بله، بلد نیستند؛ چون این مجسمه برای دوره سلوکی-اشکانی‌ است و حدودا ۱۵۰ سال بعد از حمله اسکندر ساخته شده!!» 

گفتم: بالاخره آقای وزیر اگر سواد تاریخی نمی داشت،که وزیر نمی شد!

گفت: من هم نظر این پژوهشگر را به یکی از مدیران کل گفتم. پاسخ داد: «ذُرّت پرت نکن»!

گفتم: این سخن پژوهشگرچه ربطی به پرت کردن ذُرّت دارد؟

گفت: آخر او می خواسته بگوید:«زِرت و پرت نکن!»

گفتم باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۰۱
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی