سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 363 چرا#سیاهنمایی می کنی؟

چهارشنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۴۲ ق.ظ

#طنزسیاهنمایی. 363

چرا#سیاهنمایی می کنی؟ 

☘️🌺🍃🌸☘️🌺🍃🌸☘️🌺🍃🌸☘️🌺🍃

گفت: بعضی افراد از من انتقاد می کنند و می گویند:چرا این قدر #سیاهنمایی می کنی؟

گفتم: راست می گویند!واقعاً چرا این قدر #سیاهنمایی می کنی؟

گفت: اگر دروغگویی جار بزند من دارم دروغ می گویم،باز هم باید سخنانش را باور کنند؟بنابراین من جار می زنم دارم #سیاهنمایی می کنم!!

گفتم: آخر فرق تو با دروغگویان این است که آنان می  دانند تو راست می گویی!! 

گفت: پس این مشکل خودشان است،نه من!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۰۵
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی