سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 417

مگر چه عیبی دارد؟

گفت: من نمی دانم چرا برخی از منتقدان روی آقای حداد عادل زوم کرده اند و از هر کار ایشان انتقاد می کنند!

گفتم:می گویند چرا دخترش را به آمریکا می فرستد!

گفت: دخترش با یک خانوادۀ شهیدپرور آمریکایی!! وصلت کرده است! مگر چه عیبی دارد؟دیگر چه می گویند؟

گفتم: می گویند برای پسرش مدرسه اختصاصی زده است!

گفت: آخر چون دیدند در ایران مدرسه ای که قابلیّت تحصیل آقازاده را داشته باشد،وجود ندارد،مدرسه ای غیردولتی زدند! مگر چه عیبی دارد؟دیگر چه می گویند؟

گفتم: می گویند همسرشان خریدهایشان را از لندن انجام می‌دهند!

گفت: آخر چون در بازارهای ایران اجناس کم است و مشتری زیاد،ایشان برای آسایش هموطنان سختی سفر را تحمُّل می کنند!!مگر چه عیبی دارد؟ دیگر چه می گویند؟

گفتم: می گویند ایشان چرا ۲۳ پست و مسئولیت پول درآر را بر عهده گرفته اند؟

گفت: ایشان وقتی یک تنه با این اندام لاغر و سالمند سنگینی بار مسئولیت 23 نفر را بر دوش می گیرد،آیا باید انتقاد کرد یا تشکر؟آیا حرف دیگری هم مانده که منتقدان بگویند؟

گفتم: نه! فقط می گویند چرا از بسیجی ها می‌خواهد مستمر در خیابان‌ها باشند؟

گفت: وقتی ایشان این همه کارها و مسئولیت های سخت سخت را خود بر عهده می گیرد،این کار سهل و آسان را دیگران انجام دهند!چه پرتوقُّع!!

گفتم: پس با این حساب این دیگران اند که این دفعه #سیاهنمایی می کنند،نه تو!

 

شفیعی مطهر

http://www.eqtesaddan.ir/?p=108980

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۸
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی