سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 422 راه غیرتمندشدن بی غیرت ها!!

سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱، ۰۵:۱۷ ب.ظ

#طنزسیاهنمایی. 422

راه غیرتمندشدن بی غیرت ها!!

گفت: سرانجام من راه باغیرت شدن افراد بی غیرت را یافتم؟

گفتم: راه آن چیست؟

گفت: برنده شدن در یک مسابقۀ فوتبال!!

گفتم: عقلت را از دست دادی؟ آخر غیرت چه ربطی به برنده شدن در مسابقۀ فوتبال دارد؟!

گفت: این را من نمی گویم. روزنامۀ کیهان می گوید!کسی جرات ندارد نظر کیهان را رد کند!

گفتم: در کدام برنامه یا مقالۀ آموزش اخلاق این راه و روش را توصیه کرده است؟

گفت: وقتی اعضای تیم فوتبال اعزامی از ایران به جام جهانی قطر سرود ج.ا.ا را نخواندند،آنان را «بی غیرت» نامید؛ولی وقتی در مسابقۀ بعدی برنده شدند، آنان را «غیرتمند» خواند!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

http://www.eqtesaddan.ir/?p=109522

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۲
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی