سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی.429 رکوردهای بی سابقه!

پنجشنبه, ۱ دی ۱۴۰۱، ۰۶:۲۴ ب.ظ

#طنزسیاهنمایی.429

رکوردهای بی سابقه!

گفت:از رکورد تازۀ قیمت ها چه خبر؟

گفتم:رکورد تازه ای از رشد قیمت را برایت می گویم که در سال اخیر بی سابقه

بوده است!

گفت: در چه بخشی؟

گفتم: بازار خودرو در ایران با شدیدترین افزایش قیمت در یک سال اخیر روبه‌رو شده

و تنها در ۲۰ روز اخیر به ‌طور متوسّط ۴۰ درصد بر قیمت‌ها افزوده شده است.

گفت: این که چیزی نیست! من از رکوردی سخن می گویم که از جنگ دوم جهانی

تا حالا بی سابقه بوده است!

گفتم :در چه بخشی؟

گفت: بر اساس آمارهای دولت نرخ تورُّم سالانۀ غذا (خوراکی) در آبان ۱۴۰۱ به

۶۳،۴درصد رسید که از جنگ جهانی دوم به بعد بی‌سابقه بوده است!

گفتم: مسئولان باید افرادی «باانگیزه و پرتلاش» باشند،تا بتوانند تورُّم

افسارگسیخته را مهار کنند.

گفت:اتّفاقاً تک تک جسد های کوهنوردانی که اطراف قُلّۀ اورست پیدا شده اند،یک

روزی انسان هایی «باانگیزه و پرتلاش» بوده اند.

گفتم: پس تو چه نتیجه ای می خواهی بگیری؟

گفت: به تنبلی ادامه می دهیم!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۱
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی