سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی.448

عدم تحقُّق بودجه داریم یا نداریم؟

 

گفت:آقای میرکاظمی رئیس محترم سازمان برنامه 17 آبان‌ماه در مجلس فرمودند:

ما 200 هزار میلیارد تومان عدم تحقُّق بودجه داریم.

گفتم: خب،دولت این همه کسر بودجه را از کجا می خواهد تامین کند؟

گفت: از آسمان!

گفتم: باز هم چیزی زدی که پرت و پلا می گویی؟

گفت: من نمی گویم.خود ایشان یک ماه بعد باز در مجلس فرمودند:

تا پایان سال کسری بودجه نداریم!

اگر از آسمان نیاورده اند،پس آن 200 هزار میلیارد تومان از کجا تامین شده است؟

گفتم: اگر تو به جای آقای میرکاظمی بودی،چه می کردی؟

گفت: یا روی حرف اولم می ایستادم یا در موقع بیان حرف دوم،حرف اول را پس می

گرفتم.

می گویند افسری داشته از یک نفر امتحان رانندگی می گرفته است. از او می

پرسد:

اگر یک نفر وسط خیابان باشد،تو بوق می زنی یا چراغ؟

پاسخ می دهد: هیچ کدام!من برف پاک کن می زنم جناب سروان!

افسر تعجب می کند و می پرسد: یعنی چی؟

پاسخ می دهد: جناب سروان! یعنی یا برو این طرف، یا برو آن طرف!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

لینک کوتاه :

https://www.eqtesaddan.ir/?p=111665

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۱
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی