سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 498 انتقاد از رئیس جمهور!!

سه شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۰۶:۲۶ ب.ظ

#طنزسیاهنمایی. 498

انتقاد از رئیس جمهور!!

گفت: یک روز پس از گرفتن حقوق ماهیانه برای خریدهای منزل به بازار رفتم.

سراغ هر کالایی رفتم،دیدم به علّت گرانی بیش از حد،توان خریدش را ندارم!

سرانجام ناراحت و خشمگین دست از پا درازتر و با دست خالی به منزل برگشتم

و یک راست به سوی تلفن رفتم و دفتر آقای رئیس جمهور را گرفتم و هر چه انتقاد

تند و تیز از گرانی قیمت ها،از کمی حقوق و دستمزدها، از افزایش لحظه ای دلار

و...خلاصه همۀ عُقده های دلم را خالی کردم!

گفتم: آفرین بر زبان گویا و شجاعانه تو!درود بر تهوُّر و بی باکی تو!

این کار تو پاسخ دندان شکنی به آنان که می گویند نمی شود از مقامات انتقاد کرد!

خب،ایشان چه فرمودند؟

آیا قول مساعدی دربارۀ حلّ مشکل اقتصاد و ارزانی ارزاق دادند؟

گفت: پس از همۀ داد و فریادها و انتقادها طرف گفت:

آقا! اشتباه گرفتی!!!

گفتم: پس باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

دانلود رایگان کتاب ها و دیگر آثار این قلم در کانال گزین گویه های مطهر

https://t.me/nedayemotahar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۲۳
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی