سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 570

تنها کسی که روی شخصیت ما حساب می‌کند!!

گفت: ویژگی بارز قرن بیست‌ویکم چیست؟

گفتم:این قرن را «عصر انفجار اطّلاعات» می دانند.با گسترش شبکه‌های پیام‌رسانی

و کاربرد رایانه،سرعت اطّلاع‌رسانی و رشد آگاهی مردم به شدّت افزایش یافته‌است.

گفت: پس چرا دولت ما بسیاری از شبکه‌های اطّلاع‌رسانی و ارتباطی را با فیلت‌کردن

به روی ما بسته ‌است؟

گفتم: آنان با گمان خود با فیلترکردن این شبکه‌ها جلوی گمراهی مردم بویژه جوانان

را گرفته‌اند!

گفت:مگر ما خود عقل و درک و شعور نداریم؟

گفتم: چه عرض کنم؟!

‏گفت: دولت آمریکا ادّعا می‌کند ۳۰ میلیون ایرانی،مشتریِ vpn های مورد حمایتش

هستند. یعنی حدودِ نصف ما بزرگسالانِ ایرانی برای رهایی از محدودیت‌های دولتِ

خودمان به دشمنِ دولتِ خودمان، پناه برده‌ایم! آیا این کارها تحقیر ملّت و کمک به

اهداف دشمن نیست؟! از «جور خودی» به «دور نخودی» جمع شده‌ایم!!

گفتم:تو مثلاً یک شهروند ایرانی هستی.آیا دولت روی شخصیّت تو حساب نمی‌کند؟

گفت: بهترین و تتها جایی که اسمم کاربرد داشت و تنها کسی که روی شخصیت من

حساب کرد،دزدی بود که برای دزدی به خانه ما آمده بود و بابایم خانه نبود.

من ۹ سالم بود، مامانم بیدار شد و با صدای بلند مرا صدا زد.

دزد روی من حساب کرد و پا گذاشت به فرار!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی‌مطهر

لینک کوتاه :

http://www.eqtesaddan.ir/?p=128527

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۲۱
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی