سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی.597

بهترین واکنش ایران به جسارت چین و روسیّه!

گفت: روسیّه و چین هر یک ناجوانمردانه تحت تاثیر سیاست‌های همسایگان

عرب ما،سرنوشت مالکیّت جزایر ما را وابسته به مذاکرات ما و اعراب کرده‌اند!

گفتم:بله! متاسّفانه! حالا تو پیشنهاد و راه حلّ خردمندانه‌ای داری؟

گفت: بله! من پیشنهاد می‌کنم ایران نیز متقابلاً سرنوشت مالکیّت جزیرۀ تایوان و

شبه جزیرۀ کریمه را وابسته به مذاکرات فیمابین دو طرف اختلاف اعلام‌کند،

تا این دو کشور مغرور نیز یادبگیرند حرمت ملّت بزرگ ایران را رعایت کنند!

گفتم: به نظر تو آن دو کشور در برابر این طرح ایران چه واکنشی نشان می‌دهند؟

گفت: من قول می‌دهم هر دو کشور التماس‌کنان ،نظر و امضای خود را دربارۀ جزایر

سه‌گانۀ ما پس می‌گیرند و از ما عذرخواهی می‌کنند!

پارسال ما برای برادرم رفتیم خواستگاری . دختر گفت :

ما رسم نداریم جهیزیه بدهیم.

برادرم نیز عصبانی شد و گفت:

ما هم رسم نداریم زن بگیریم!

این را گفت و زد بیرون!

بعد دختر هی از پنجره داد می‌زد:

این رسم ما تا پارسال بود! امسال جزوه‌هایش عوض شده !

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی‌مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۲۳
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی