سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 615

بیاییم متقابلاً در پاریس و تلاویو،اغتشاش بیافرینیم!

گفت: این دشمنان بیگانه دائماً دارند با دخالت در امور داخلی ما، مردم را تحریک به

اغتشاش و ترور می‌کنند!چرا ما متقابلاً در کشورهای دشمن نمی‌توانیم شورش

و اغتشاش بیافرینیم؟

گفتم: آفرین! من هم همین نظر را دارم. مثلاً این روزها در اسراییل و فرانسه مردم

علیه دولتشان اعتراض و راهپیمایی می‌کنند.چرا ما نمی‌توانیم در میان آنان نفوذ

کنیم و همانند توطئه‌های آنان مردم را علیه حاکمیّت بشورانیم؟

مثلاً همۀ رسانه‌های دیداری و شنیداری فارسی‌زبان که علیه ج.ا.ا برنامه پخش

می‌کنند،توسُّط ایرانیان ناراضی اداره می‌شود!چرا ما نمی‌توانیم متقابلاً رسانه‌هایی

مشابه دایر کنیم که توسُّط ناراضیان آنان اداره‌شود؟

گفت: مشکل ما این است که ناراضیان و مخالفان آن کشورها در داخل کشور خود

رسانه‌ها و تریبون‌هایی در اختیار دارند که می‌توانند به وسیلۀ آن‌ها و نیز راهپیمایی‌ها،

نظریات مخالف خود را بیان کنند!بنابراین ما نمی‌توانیم با آنان مقابله به‌مثل کنیم.

معروف است که می‌گویند اسکاتلندی‌ها خسیس‌اند.

روزی یک اسکاتلندی پیش یک قاضی می‌رود و می‌گوید:

این آقای انگلیسی به من می گوید «اسکاتلندیِ خسیس».من از او شکایت دارم.

قاضی می‌گوید: خب! تو هم به او بگو «انگلیسیِ خسیس!»

اسکاتلندی می‌گوید: آخر انگلیسی که خسیس نمی‌شود!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی‌مطهر

دانلود رایگان کتاب‌ها و دیگر آثار این قلم در کانال گزین‌گویه‌های مطهر

https://t.me/nedayemotahar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۲۳
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی