سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 633 آیا باز هم #سیاهنمایی کردم؟!!

شنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۰۸:۳۸ ب.ظ

#طنزسیاهنمایی. 633

آیا باز هم #سیاهنمایی کردم؟!!

گفت: چرا بعضی از مسئولان یا طرفداران آنان ظرفیّت انتقادپذیری ندارند؟

با کوچک‌ترین انتقاد سازنده برآشفته شده،مرا متّهم به #سیاهنمایی می‌کنند؟

گفتم: تو که خود اقرار داری که داری #سیاهنمایی می‌کنی!

گفت: من بله! اقرار دارم که #سیاهنمایی می‌کنم،ولی چه‌کنم که مخاطبان،

آن‌ها را عین حقیقت می‌دانند!

گفتم: تو حقایق را همان گونه که هست،بازگو کن. من قول می‌دهم هیچ‌کس

نرنجد!

گفت: دیروز دختر همسایۀ ما یک کاسۀ حلوای نذری برای ما آورده بود.

وقتی کاسۀ حلوا را گرفتم،ضمن تشکُّر پرسیدم:

آیا دستپخت خودتان است؟

پاسخ داد: نه!مامانم پخته!

گفتم: کی باشد که حلوای خودتان را بخورم!

کاسۀ حلوا را بر سرم کوبید و با ناراحتی رفت!! آیا من حرف بدی به او گفتم؟!

گفتم: اگر همۀ #سیاهنمایی‌های تو هم عین واقعیت باشد،اینجا را کم آوردی!

گفت: آیا باز هم #سیاهنمایی کردم؟!

شفیعی مطهر

دانلود رایگان کتاب‌ها و دیگر آثار این قلم در کانال گزین‌گویه‌های مطهر

https://t.me/nedayemotahar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۱۸
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی