سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی.643 چهل دزد و علی دایی!

يكشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

#طنزسیاهنمایی.643

چهل دزد و علی دایی!

گفت: آیا می‌دانی هواپیمای حامل خانوادۀ علی دایی از فرودگاه دبی برگشت خورد،

اما ۴۰ دزد دانه درشت رفتند که رفتند!

در جدولی لیستی از اختلاسگران و متّهمان بزرگ اقتصادی آورده شده که بر خلاف

خانواده #علی_دایی به راحتی موفّق به خروج از کشور شدند!

گفتم: آخر علی دایی حرف‌هایی زده بود که «فکر مسئولان را به خودش مشغول

کرده بود!»

گفت: روزی بابایم با ماشین تصادف کرده‌بود. زنگ زد به من و کلّی دشنام داد.

پرسیدم: چرا به من دشنام می‌دهی؟

پاسخ داد: وقتی تصادف کردم، «تو فکر مرا به خودت مشغول کرده‌بودی!»

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۰۲
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی