سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 703 مسئولان عاشق و کارهای عشقی!

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۰۳:۳۹ ب.ظ

#طنزسیاهنمایی. 703

مسئولان عاشق و کارهای عشقی!

گفت: یکی از مسئولان عزیز فرموده‌اند:

باید با عشق کار کرد.ما عشقی کار می‌کنیم،لذا خستگی نمی‌شناسیم.

گفتم: آفرین بر این مسئولان عاشق و خدمتگزار!

گفت: روزی به یک پراید مسافرکش سوار شدم تا به منزل بروم.

راننده جوان بی‌کلّه‌ای بود! از همۀ چراغ قرمزها با سرعت عبور می‌کرد.

از او پرسیدم: چرا از چراغ قرمز عبور می‌کنی؟

پاسخ داد: من عشقی رانندگی می‌کنم!

در این حین به چهارراهی رسید که چراغ سبز بود،ولی او توقُّف کرد!

از او پرسیدم:

حالا که چراغ سبز است،چرا توقُّف کردی؟

پاسخ داد:می‌ترسم یک رانندۀ دیگر هم از آن خیابان عشقی رانندگی کند!!

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟

شفیعی مطهر

دانلود رایگان کتاب‌ها و دیگر آثار این قلم در کانال گزین‌گویه‌های مطهر

https://t.me/nedayemotahar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۱۱
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی