سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

 

نایت اسکیننایت اسکین

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد465

    تصاویر زیباسازی نایت اسکین

من ستم ستمگر و ستم پذیری ستمدیده را چون دو لبه تیغه مقراضی دیدم که بیدادگرانه با خنجر جهالت پیکر عدالت را می شکافند و حصیر انحصار را می بافند.

طناب اعدام قلب شکل

من مهر و مدارا را فرشته ای دیدم که اگر سایه بر سر انسان ها اندازد،می توان از طناب دار،آفتاب ایثار ساخت. با گرمای مهربانی می توان قلب های مرده را به تپش و جان های افسرده را به جنبش درآورد.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من آن گاه که خود را آماج یورش بادها و توفان ها دیدم ، دانستم که روشنگری می کنم؛ زیرا بادها با چراغ های خاموش و مرده و شمع های افسرده کاری ندارند!

گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من شنیده بودم که :« آب رفته به جوی برنمی گردد»؛ اما کوشیدم آب آزادی را به جوی این آبادی برگردانم ، ولی  می ترسم آن گاه آب آزادی به جوی این آبادی برگردد، که ماهی ها مرده و گل ها پژمرده باشند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من سپید ماندن در شهر زغال فروشان و خورشید بودن در دیار خاموشان را جهدی بزرگ و جهادی سترگ دیدم.               

ادامه دارد...

                             شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۷
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی