سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

«واژه واهی» در «تیراژه تناهی»

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۹ ق.ظ

  #دل_دیدنی_های_شهرسرب_وسراب(فرگرد 657

 

«واژه واهی» در «تیراژه تناهی» 

 

من وقتی دیدم کاری را حتی یک نفر می تواند انجام دهد، 
 
گفتم پس من هم می توانم...
 
وقتی دیدم کاری را هیچ کس نمی تواند انجام دهد، 
 
گفتم شاید من بتوانم...
 
با این «نگرش، دیدن» و با این «انگیزش، اندیشیدن»
 
 «انجام هر کار» و «اقدام هر ابتکار» غیرممکن نیست!
 
«نمی توانم»،«شیله ای شوم» است و «پیله ای موهوم».
 
باید آن «شیله را درهم شکست» و آن «پیله را از هم گسست».  
 
«نمی توانم»،«واژه واهی» در «تیراژه تناهی» است!
 
 #شفیعی_مطهر
---------------------------------
شیله: حیله ،مکر،خدعه
 
پیله:پرده نازکی که کرم ابریشم از لعاب دهن خود به دور خود می تَنَد و در میان آن محصور می شود
  
تیراژه: رنگین کمان 
 
تناهی: به نهایت رسیدن،پایان یافتن،بازایستادن
 

کانال رسمی تلگرام گاه گویه های مطهر

 https://t.me/amotahar

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۵
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی