سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 284 تست مسئولان!

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۰۴:۳۰ ق.ظ

 #طنزسیاهنمایی. 284

تست مسئولان!

گفت: برخی از مسئولان در سخنرانی ها خیلی سوتی می دهند!

گفتم: آیا تو راه حلّی داری؟

گفت: بله، من یک سوال تستی تهیّه کرده ام.هر کدام توانستند آن کلمه ای که من نوشته ام،بخوانند،قبول اند.

گفتم: آن کلمه چیست؟

گفت: دکتر " نیلجسیژوگستانیفیکول از ریودوژانیرو" .

گفتم: این که کاری ندارد.همه می توانند بخوانند!

گفت: مسئولانی که «مجاری اداری» را «مجاری ادراری» ، «مسامحه» را «مساحمه» ، «طرح» را طحر» ، «لایحه» را «لاحیه» و «لکوموتیو» را «لکوموتیر» و....می خوانند،چطور می توانند این کلمات را بخوانند؟! 

می گویند در امتحان فیزیک یکی از مسئولان این سوال آمده بود:«ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺍُﻫﻢ، ﺭﺍ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺩﻫﯿﺪ».

گفتم: خب،او چه پاسخ داده بود؟

گفت: او در پاسخ نوشته بود:«ﻭﻗﺘﯽ می رﻭﯾﻢ دست شویی، ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﯿﺎﯾﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﮕﯿﻢ:‏ ﺍﻫﻢ!!»

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟

#شفیعی_مطهر

-------------------

اُهم: واحد مقاومت الکتریکی،از نام «ژرژ اُهم»فیزیکدان معروف آلمانی گرفته شده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۴
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی