سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

منم دلواپسم......

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ق.ظ

✔️منم دلواپسم......
اما نه از نوع هسته ای!!!!!!!


 ⭕️من دلواپس،
ثبت روزانه ۴۳۴ طلاق در کشورم هستم.(سایت فارس)

⭕️من دلواپس،
قتل روزانه ۶نفر در کشورم هستم. (سایت مشرق نیوز)

⭕️من دلواپس،
خانواده ۲۱۰هزار زندانی کشورم هستم.(سایت تسنیم)

⭕️من دلواپس،
۱۷ هزار کشته جاده ای کشورم هستم.(سایت عصر ایران)

⭕️من دلواپس،
اینم که چرا ایران ۴۲درصد تریاک جهان را مصرف می کنه، یعنی رتبه اول. (سایت تابناک)

⭕️من دلواپس،
 ۲۴میلیون از افراد مجرد کشورم هستم(سایت عصر ایران)

⭕️من دلواپس،
کاهش سن فحشا به ۱۲ سال در کشورم هستم.(سایت تبیان)

⭕️من دلواپس،
فساد اداری واقتصادی در کشورم هستم، که چرا از میان ۱۷۵کشور رتبه ۱۳۶گرفته است. سالم ترین کشور از این نظر دانمارک است.

(سایت صدای اقتصاد)

⭕️من دلواپس،
فرار مغزها از کشورم هستم، سالانه ۱۵۰هزار تحصیل کرده از کشور مهاجرت می کنند.(سایت صدای اقتصاد)

⭕️من دلواپس،
۶میلیون از جویندگان کار در کشورم هستم. (خبرگزاری مهر)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۵
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی