سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

دولتمرد مردمی

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ق.ظ

دولتمرد مردمی


 یادمه ماه رمضان سال 63 بود، جناب مهندس موسوی بنده را صدا زدند داخل اتاقشان و یک برگ چک دادند به بنده، گفتند:
 اگر زحمتی نیست، این حقوق مرا از،بانک بگیری.
نگاه کردم به مبلغ چک ،دیدم 3500 تومان نوشتند، بی اختیار به ایشان گفتم:
 آقای مهندس ! چرا این قدر کم حقوق می گیری؟
ایشان به من گفتند: مگر شما چقدر حقوق می گیری؟
 من گفتم: شش هزار تومان،
پرسیدند: چند تا بچه داری؟
عرض کردم :مانند شما سه تا فرزند.
ایشان با حالتی خاص فرمودند،
من به عنوان نخست وزیر باید طوری زندگی کنم که درد مردم طبقه پایین جامعه را درک کنم، و بدانم آنان چه می کشند!!!
**********
حال خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل، درود بر شرفت میرحسین مظلوم،
میرحسین کجا و این اصحاب دروغ و دزدی کجا،!!!! 
خدایا در این شب های ماه مبارک رمضان میرحسین مظلوم و همسر آزاد اندیش و همراه و یاور میرحسین را در پناه خودت حفظشان بفرما !
امین یا رب العالمین
!

(بابارضا کنگرلو)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی