سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

#طنزسیاهنمایی. 728 همه قُلّابی‌اند!!

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۳، ۰۲:۵۱ ب.ظ

#طنزسیاهنمایی. 728

همه قُلّابی‌اند!!

گفت: با توجُّه به زیادشدن فساد و رشوه‌خواری و دزدی در برخی دستگاه‌ها چرا مسئولان و

دستگاه‌های نظارتی نمی‌توانند موارد را شناسایی و مفسدان را تحت تعقیب قرار دهند؟

گفتم: مسئولان بالادستی پاک‌اند،ولی احتمالاً برخی از ماموران بازرسی نیز همدست مفسدان هستند.

گفت: فردی به دکتر مراجعه کرد، در حین معاینه یک نفر بازرس از راه رسید و از دکتر خواست که

مدارک نظام پزشکی‌اش را ارائه دهد.

دکتر، بازرس را به کناری کشید و پولی به دست بازرس داد و گفت:

من دکتر واقعی نیستم، شما این پول را بگیر بی خیال شو.

بازرس پول را گرفت و از در خارج شد. مریض یقۀ بازرس را گرفت و اعتراض کرد.

بازرس گفت: منم بازرس واقعی نیستم و فقط برای اخّاذی آمده بودم، ولی توی مریض می‌توانی

از دکتر قلّابی شکایت کنی.

مریض لبخند تلخی زد و گفت:

اتّفاقا من هم مریض نیستم، آمدم چند روز استراحت استعلاجی بگیرم برای مرخّصی محل کارم !

گفتم: باز هم #سیاهنمایی کردی؟!

شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۱/۲۲
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی