سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

دل دیدنی های شهر سرب و سراب(۲۹)

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸ ق.ظ
  دل دیدنی های 

شهر سرب و سراب(۲۹)


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 من سهراب را دیدم که چشم هایش را شست تا جور دیگر ببیند؛ اما دیگران با چشم های نشسته سهراب ها ! را جور دیگر می دیدند! 

 

  من مرگ را با سیمایی دیدم که نه واپسین برگ کتاب زندگی ، که آغازین بارقه آفتاب ارزندگی بود. انبانش انباشته از جوانه های هستی و شکوفه های سرمستی بود و خندان و بانشاط بر تارک هستی می درخشید و شیفتگان عشق را سرمستی می بخشید. 


نایت اسکین

  من طرفین یک مناظره را دیدم غبارزدایی از یک گفتمان را به مشارکت نشسته بودند. آنان به هر بیان سنگی سنگین بر شکوه بنای بنیادین می افزودند و غباری از سیمای ابهام می زدودند و اما... 

   ...طرفین یک مجادله را هم دیدم که بر کرسی نشاندن « سخن من » را کمر بسته و پوشاندن عقده ها را به ستیز نشسته بودند. آنان با کشیدن هرخنجر سخن از حنجر اهریمن، لایه ای ستبر بر سیمای زیبای حقیقت می پوشاندند و جرعه ای تزویر از زهر تحقیر را به همدیگر می نوشاندند.  


نایت اسکین

 من خودساخته ای را دیدم که همگان را مجذوب خود کرده بود ؛ زیرا او نفس خویشتن را مغلوب کرده بود.

 نایت اسکین

  من « آنچه هستم » را دیدم و آن را با « آنچه باید باشم» اشتباه گرفتم؛ بنابراین عمری را در آغوش خیال و مدهوش آمال زیستم . 

 

ادامه دارد...

                       شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۵
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی