سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

« سرمایه ثبات»و «حاصل حیات»

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ق.ظ

#دل_دیدنی_های_شهرسرب_وسراب(195)



« سرمایه ثبات»و «حاصل حیات»


من « سرمایه ثبات»و «حاصل حیات» خود را دیدم،  

نه در اموالی که «اندوخته بودم»؛  

بل که در قلب هایی که به آن ها عشق و عاطفه« آموخته بودم».

عشق و عاطفه،«کمال آفرین» است  

و مال و دارایی مایه «نفرت و نفرین»!

من حاصل زندگی را نه در «اندوختن مال»

که در « آموختن درس کمال» یافتم.  

درسی که خود در «مشرب بندگی » « آموخته »
 
 و در «مکتب زندگی » «اندوخته »بودم!

عشق آموزی، «درس کمال» است و «غرس نهال» است !

مال« در حال زوال» است و   

عشق «سرچشمه لایزال» .  

آن ،«غرور» را برمی انگیزد  

و  این، با «زور می ستیزد»!  


#شفیعی_مطهر

—-------------------------

ثبات : قرار،پایداری،استواری

----------------------------------------------------

http://telegram.me/amotahar

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۹
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی