سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد430

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۰۶ ب.ظ


 

نایت اسکیننایت اسکین

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد430


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

من همه غرق شدگان را مرده دیدم،چه در دریا و چه در رویا ؛ آن غرق در آب است و این غرقه در مرداب.

جملات الهام بخش برای زندگی

من شکستن تخم مرغ از بیرون را ،معادل مرگ و از درون را آغاز زندگی دیدم؛ بنابراین هر حرکت تحول آفرین باید از درون آغاز شود.

جملات الهام بخش برای زندگی

من خشم را احساسی دیدم که باعث می شود زبان تندتر از فکر و بیان کندتر از ذکر به حرکت درآید.

جملات الهام بخش برای زندگی

من نگرانی را نه تحول آفرین که عامل نفرت و نفرین دیدم؛ حال را تباه می کند و آینده را سیاه.

جملات الهام بخش برای زندگی

من دردناک ترین اشک و تلخ ترین سرشک را نه باریده از دیده، که چکیده از از دل تکیده دیدم.

ادامه دارد...

                    شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۱
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی