سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد431

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۵۸ ق.ظ

 

نایت اسکیننایت اسکین

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد431


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

جملات الهام بخش برای زندگی

من گرانبارترین گوهری که گردن زن را می آراید،دستان گرم فرزند دیدم،نه زینت گردن بند.

جملات الهام بخش برای زندگی

من بسیاری از انسان ها را دیدم که قیمت هر چیز را می دانستند،نه قدر آن ها را.

جملات الهام بخش برای زندگی

من یورش احساسات را چون شورش امواج دریا دیدم که اگر از آن به عنوان یک فرصت سود نجوییم به منزله یک تهدید می تواند ویرانگر باشد.

عکس های جالب و دیدنی - سری اول

من دیدم که  یک گل محبت یک لشکر قساوت را درهم شکست و رشته بنیانش را از هم گسست.

عکس های جالب و دیدنی - سری اول

من کسی را دیدم که خورشید را خورد و همه نورها را با خود برد.

ادامه دارد...

                  شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۴
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی