سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد435

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۵۲ ق.ظ


نایت اسکیننایت اسکین

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد435


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 

من مغز انسان های فکور و افراد ذی شعور را همواره چون چشمه ای جوشان و رودی خروشان دیدم. 

طنز نوشته ها (خنده بازار) -سری اول
من مرفهانی بی درد و مرشدانی نامرد را دیدم که گنج را برای جان خود و رنج را برای پیروان خود می خواستند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من فقیرترین فرد را نه افراد بی پول،که انسان های ملول دیدم که نه رویایی برای روایت دارند و نه هدفی برای هدایت

 گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من انسانی را آزاد دیدم که نه از قدرتمدار دون که تنها از قانون اطاعت کند.

 

من چهره هایی را به دل سپردم که دل زلالشان در چهره هاشان موج می زد.  

ادامه دارد...

                   شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۹
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی