سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

سخن مطهر

بخشی از مقالات،سروده ها،روزنوشت ها و تالیفات سیدعلیرضا شفیعی مطهر

با جور و جمود و جهل باید جنگید
تا پاک شود جهان از این هرسه پلید
یا ریشه هر سه را بباید خشکاند
یا سرخ به خون خویش باید غلتید

بایگانی

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد442

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ق.ظ



 

نایت اسکیننایت اسکین

دل دیدنی های شهر سرب و سراب/فرگرد442


تصاویر زیباسازی نایت اسکین

KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی

من مدیرانی را دیدم که تنها چیزی را که بدون فرق توزیع می کردند،فقر بود.

 

KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی

من در همه عرصه های اجتماع چه بسیار کسانی را دیدم بیگانه با خویش و گرگ در لباس میش.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.persian-star.org

من چه بسیار نیم کاسه ها در زیر کاسه ها دیدم و نیز مرواریدها در زیر ماسه ها؛ اما چه کنم که نتوانستم این حقایق را به چشم های خواب آلود و گوش های مسدود بباورانم.

KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی

من گل عشق را بر شاخسار دل آن گاه شکوفا دیدم که جان با همه جودش و دل با همه وجودش بر ساقه اصالت بروید و به سوی نور فضیلت ره بپوید.

KamYab.Ir | کمیاب‌ترین های وب فارسی

من انسان های بزرگ و شخصیت های سترگ را کسانی دیدم که چونان عقاب بر فراز قله های بلند تنهایی و چکادهای شکوهمند اهورایی آشیان می سازند و عظمت خود را بنیان می نهند.

چه خوش سرود سراینده دردآشنا و سخنسرای شیدا شفیعی کدکنی:

گه دهری و گه ملحد و کافر باشد           گه دشمن خلق و فتنه پرور باشد

باید  بچشد  عذاب  تنهایی  را               هر کس که ز عصر خود فراتر باشد

ادامه دارد...

                               شفیعی مطهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۷
سید علیرضا شفیعی مطهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی